czwartek, 3 września 2015

Portfel - tutorial

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój dość stary pomysł na oprawę pieniężnego prezentu. Kartka - Portfel to super sposób na podarowanie nie tylko większej ilości pieniędzy, ale również mniejszej kwoty w nieco drobniejszych nominałach... bo kto powiedział, że zawsze trzeba dawać banknoty stuzłotowe?

Do stworzenia takiej kartki użyłam:
- papier bazowy (u mnie kraftowy 246g)
- papier LemonCraft Senne Poranki
- rzepy samoprzylepne
- tusze distress
- klej (magic i na gorąco) 
- ozdoby - ramka, kwiaty, papierowy sznurek, kaboszony, napis Special for You, perełki na druciku itp.)
oraz ułatwiające pracę narzędzia:
- nożyczki
- gilotyna
- bigownica
 - aplikator do tuszy

Efekt końcowy prezentuje się tak:



Poniżej przygotowałam schemat wszystkich elementów bazowych (ozdabianie ich to już Wasza inwencja twórcza). W mojej pracy otwierana kieszonka ma szerokość 140mm, natomiast na schemacie podałam 135mm, bo myślę, że tak jednak będzie lepiej :)





No a teraz zobaczcie krok po kroku jak to jest zrobione.. wiem, że mam okropny, pomazany stół, ale właśnie na nim najlepiej mi się tworzy ;)
Jeśli nasuną Wam się jakieś pytania lub coś nie do końca będzie widoczne - pytajcie, postaram się odpowiedzieć.
Może komuś z Was przyda się ten tutorial? 
Miłego oglądania!

    
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Powiem tak .....Profesjonalizm ....Marta ma na imię .....uwielbiam twoje filmiki :) być z Tobą na warsztatach nie jedna by chciała :) CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń