wtorek, 24 listopada 2015

Świąteczny pamiętnik córki

Dzisiaj chcę Wam pokazać pomysł na wykonanie albumiku, 
który może być też grudniownikiem, pamiętnikiem czy nawet notesem, 
bo w ten sposób można wykonać bazę prawie do wszystkiego :) 
W moim przypadku jest to pamiętnik z rysunkami odnośnie życzeń prezentowych 
mojej córki oraz jej niepowtarzalnymi tekstami  np ...
Mikołaj lubi czyste kominy mamusiu, musisz tam posprzątać :) 

Pamiętnik wykonałam z szarego papieru. Prostokątne kawałki złożyłam na pół 
i pośrodku przeszyłam na maszynie. Trochę gesso, skrawki papieru, taśmy dekoracyjne i oczywiście tekturki, które nadają niepowtarzalny charakter każdej pracy. 




W pracy użyłam 
 Gwiazdki - 1szt.   Bałwanek - 1szt.  
Bałwanek "doodles" - 1szt.   Choinka "doodles" - MAŁA - 1szt.

Zachęcam Was  Kochani do zapisywania wspomnień, bo ten czas tak szybko ucieka, 
a pamięć tak bardzo ulotna :) 

Miłego dnia :)

          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz