czwartek, 28 stycznia 2016

Albumik tagowy - tutorial.

Witajcie!
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak stworzyłam mini albumik na bazie z tekturowych tagów.

POTRZEBUJEMY:
tekturowe tagi
kółko / sznurek / wstążeczkę - do spięcia albumu
papiery
klej
nożyk
dodatki / ozdoby
dziurkacz (może być zwykły biurowy)
gesso (opcjonalnie)



KROK 1.
Na początku wszystkie brzegi, krawędzie itp. przemalowałam białym gesso.



KROK 2.
Następnie przyłożyłam tag do wybranego papieru i docięłam nożykiem.
Ważne, żeby zrobić to przed przyklejeniem papieru
(potem nie będzie jak zrobić dziurki).



KROK 3.
Teraz zaznaczamy sobie miejsce, gdzie trzeba zrobić dziurkę i dziurkujemy.



KROK 4.
Przyklejamy papier do bazy.
Jak widać dziurki w papierze są odrobinę większe niż te w tekturkach,
ale dzięki przemalowaniu ich na biało, nie rzucają się tak w oczy.



KROK 5.
Na tej samej zasadzie oklejamy wszystkie "strony" naszego mini albumu.
Można się pokusić o łączenie różnych papierów.



KROK 6.
Teraz wystarczy tylko ozdobić okładkę i spiąć kółkiem.



KROK 7.
Gotowe!



WYKORZYSTAŁAM :
http://snipart.pl/bazy-tagowe-5szt-duze-p-112.html http://snipart.pl/ramka-z-koronka-5-p-443.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz