poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Ślub w ażurowej oprawie....

Witajcie,

Z ogromną radością witam się ze wszystkimi Czytelnikami bloga !
Radość moja wielka, ponieważ wreszcie mam zaszczyt zaprezentować dla Was coś specjalnie od siebie - i mam na swoją pracę całego dzisiejszego posta.

Eksplodujące pudełko, które przedstawiam, jest moją pierwszą inspiracją dla SnipArt.
Cieszę się, że pomimo mojego późniejszego dołączenia do Zespołu, Marta dała mi szansę i będę mogła dzielić się z Wami swoją częścią kreatywnego świata :)

Oprócz całej ażurowej oprawy i stemplowania, na dzisiejszym boxie znalazły się również 
ażurowe listki oraz cudowna ramka.
Listki potraktowałam białą akrylówką i posypałam brokatem a rameczkę potuszowałam i pokryłam glossy accent aby była jak najbardziej wypukła i pełna szklistego połysku.
Całość pudełka jest wytuszowana na brzegach z dodatkowymi półperełkami.
Zapraszam na fotorelację :)


W pracy wykorzystałam:



Dziękuję za Waszą uwagę :)
Życzę przyjemnego tygodnia i do napisania! 

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę pudełeczko, w którym tak pieczołowicie są ozdobione wszystkie zewnętrzne ścianki. Rewelacyjna praca, pełna romantyzmu i elegancji! :)

    OdpowiedzUsuń