poniedziałek, 28 listopada 2016

Zimowy domek/ Snow house by Karolina Bukowska

Cześć !
W moim domu zagościł już grudzień. Ruszyły przygotowania do kiermaszu i ozdabiania domu.
Uwielbiam ten okres i bardzo się cieszę, że przede mną piękne śnieżne wieczory w pracowni a wszystko zakrapiane pysznymi herbatkami i sokiem z malin.

Dziś przygotowałam dla Was śnieżny domek. W głębi serca marzą mi się śnieżne święta, saneczkowe szaleństwa i jazda na łyżwach ! Wracają wspomnienia z dzieciństwa i zaraz się rozczulę .... więc wracam do tematu...

Hi !
In my house already come December.
Started preparations for the bazaar and decorating the house.
I love this time and I am delighted that in front of me a beautiful snowy nights in the studio and all served with delicious teas and juice with raspberries.

Today I have for you a snow house. 
In my heart I dream holidays snow, sledding madness and ice skating!
Back memories of childhood and soon the sentimental .... so back to the topic ...



 Do stworzenia pracy, użyłam kawałka drewna, który ozdobiłam papierem i mediami. 
Postawiłam na śnieg i tekturki. W tym roku stawiam na renifera, śnieżynki i latarnie.

 To create inspiration I used a piece of wood, which is embellished with paper and media. I put on snow and cardboard. This year I put on the reindeer, snowflakes and lighthouse.



Oczywiście nie mogło zabraknąć gazy i sizalu.
One idealnie uzupełniają kompozycje.


Of course could not miss gases and sisal.
They perfectly complement compositions.




Mam nadzieje, że  inspiracja Wam się spodoba 
i koniecznie napiszcie jak u Was przygotowania do świąt.

I hope that the inspiration you like it 
and necessarily write to you in preparation for the holidays.


Użyłam/ I used:


 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz