wtorek, 10 stycznia 2017

Kurs / Tutorial - kartka malowana / painted card

Witajcie,
Jestem niezwykle podekscytowana kursem jaki dzisiaj dla Was przygotowałam ponieważ zdradzam w nim nowości, jakie szykuje SnipArt w najbliższych dniach.
Ciekawe czy wypatrzycie o czym mówię? :)

Hello,

I am so excited today's tutorial because I sneak peak  new products that Snip Art has for you.
I wonder if you know what I talk about? :)

Do wykonania kartki potrzebujemy:
- maskę
- pastę żelową - ja używam heavy body gel
- szpatułkę lub inne narzędzie do nałożenia żelu
- farby akwarelowe oraz pędzelek
- puder do embossingu (ja użyłam białego)
- bazę naszej kartki
- papier do akwareli (mniejszy o centymetr niż nasza baza)
- kosteczki 3d/ klej
- dodatki - u mnie są to kwiatki oraz tekturki.

To make the card we need:
- mask
- gel medium, I use heavy body one
- palette knife or other tool to put the gel
- watercolour paint and brush
- embossing powder, I used white one
- card base
- watercolour paper (smaller that the card base 1cm)
- adhesive tape
- embellishments - flowers and chipboards 


Nakładam przez maskę heavy body gel na papier do akwareli
Through the mask I put heavy body gel on the watercolour paper



Posypuje wzór białym pudrem do embossingu
I put embossing powder on the pattern



Strzepuje nadmiar pudru i podgrzewam go.
I flick powder excess and heat it.


Żel zacznie się "gotować" dzięki czemu powstanie nam piękny, bardzo wypukły wzór.
When gel medium start to boil and we get effective, convex pattern

Papier malujemy farbami akwarelowymi.
We put watercolour paints.


Wilgotną chusteczką ścieramy farbę z wypukłego wzoru.
Wet tissue weap paint from the convex pattern


Tak przygotowany papier przyklejamy na bazę za pomocą kosteczek 3d
Stick the paper to the base using adhesive tape


Czas na stworzenie kompozycji!
Zaczynam od przyklejenia kwiatków.

Now is the time to make compossition.
Start from the gluing flowers


Dokładamy tekturki, ja użyłam "ornamentów rose"
Ad some chipboards I used this one


Dodaje parę akcentów za pomocą perełek w płynie.
Few accents with pearlpen


Nasza malowana kartka jest gotowa!
Painted card ready!




I co? Wiecie już czego wypatrywać w sklepie w najbliższych dniach? :)
Do you know now what to look for in the store in closest days?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz