czwartek, 13 kwietnia 2017

Męska ramka / Men's frame

Ostatnio rozpoczęłam pracę z ramkami 3D. Są poprostu idealne na każdą okazję. Tym razem przedstawiam projekt z okazji 60 tych urodzin. Jak łatwo zauważyć jest on skierowany dla "pana". Nie chciałam aby był zbyt ciemny dlatego pozostawiłam białą ramkę. Tylko papiery stanowią ciemną stronę oraz tekturki, które postarzyłam wg KURSU, który możecie podejrzeć na stronie SnipArt.

Lately I have started making 3D frames. They are just lovely for each occasion. This time I show you project for 60th birthday. As you can noticed it is for man. I didn't want it to dark so I left white frame as it is, only using darker papers and making chipboards like wood. The way I did it you may see on tutorial over HERE





Wykorzystałam / I used
 
Pozdrawiam / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz