czwartek, 11 stycznia 2018

Małe domki / Little houses

Hej,  dziś chcę wam pokazać małą zimową scenerię, którą umieściłam na brzozowym plastrze. Z tekturkowych części złożyłam trzy małe domki i pomalowałam je farbami akrylowymi - dach błyszczącą czerwoną, a resztę żółtą z matowym wykończeniem. Całość pokryłam białym gesso i dodałam sztuczne rośliny oraz piasek i kamyczki.

Hello, today I want to show you a little winter scenery, that I've put on the birch slice. I put together from the chipboard parts three little houses and painted them with acrylic paints - the roof with a shimmering red and the rest with a matte finish. I covered everything with white gesso and added some artificial plants, sand and art stones.




I used
Mini domek - chatka      Mini domek - dom

hugs,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz